Tuesday, September 08, 2009

6th Anniversary

Today (8 Sept 2009) is our 6th wedding anniversary... as I mentioned on my FB status... dulu I tido sorang2 atas katil queen... fuh... best giler.. banyak space nak berguling2 ke kiri dan ke kanan... so much space, etc... now, 6 years later, I'm sharing a king-sized bed PLUS a single bed joint together, with 3 other people... but I'm enjoying every minute of it.... 4 is never a crowd in our bedroom... altho tak boleh la nak berguling ke kiri dan ke kanan... 'coz the only available space can only allow me to do ke atas dan ke bawah jer.. hehe

Saya cinta isteri saya, saya sayang isteri saya kerana menyempurnakan proses pemberian 2 anugerah Illahi sebagai amanah untuk diberikan kasih sayang dan segala yang cukup untuk menjadikan mereka insan2 yang berguna, insyaAllah. Saya juga berterima kasih kepada isteri saya kerana telah berjaya mendalami isi hati saya, tahan dengan perangai saya selama 6 tahun, oleh kerana pengalaman 6 tahun itu amatlah berguna sebagai orientasi untuk menahan perangai saya dalam tahun-tahun akan datang... hehehe

Eh, suddenly tersedar pulak.. next month, 8 Oct 2009, Rayhana will be 1 year old!!!! So fast time flies... I felt it was just couple of months ago when we were trying to look for either a "turtle" or the "hamburger" sign on Dr Susanna's monitor... hehe.. now she's already going to be 1!

Rayyan pun dah start counting the days to plan for Rayhana's party... every morning when he wakes up... "Papa, 31 more days...."... next morning, "Papa, 30 more days...", the same way he counted down the week masa dia tengah quarantine for that Influenza A thingy...

What are we planning for Rayhana's 1st birthday?

We have no idea... yet!

0 comments: