Thursday, February 04, 2010

Showering Myself with Gifts!!

haha.. mula2 plan nak cerita pasal another birthday celebration that we went to (which we had loads of fun) but then ada banyak gambar nak kena add.. tunggu dulu la... nak cerita pasal lain...

February 2010 is "Pamper Myself" month.. hahaha

1. Last few weeks, ntah macamana I found my 14 year-old Fossil watch ada kat lantai dalam bilik... battery berterabur, the cover belakang tu pun ntah hilang ke mana.. so I was watchless for a good month or so....

2. Last few days, Ja punya handphone tetiba rosak, tak boleh on... so she was handphoneless for couple of days...

Solution for 1: I bought myself a SWATCH! hehe dulu kecik2 mak bapak tak mampu nak beli.. dah tua-tua beli sendiri...

Solution for 2: Just bought Blackberry Bold 9700 last night for MYSELF, and I gave my RM179 handphone which I just changed the housing nampak macam iPhone tu to Ja....

alhamdulillaaaaah.. syukur nikmat... hopefully March 2010 is not going to be "Papa Kedana" month.. hehe


:)

4 comments:

Nana said...

wahhhh blackberry!!! awat tak beli Iphone? Is blackberry cheaper???

shake said...

hahaha... price wise i dunno.. touchscreens ni rimasla... bila i press, I want to feel the sensation of pressing something... hahahaha need the keypad when typing as I do banyak typing..

iPhone is cool for games though... kalau ada duit lebih nak rembat dua2... haha

Nana said...

kalau camtu beli Itouch aje lah macam we all. memang best pun. nak beli dua phone .. what a waste hehe!

shake said...

next gadget I wanna buy is one of those small 10" laptops hahaha good for presentation/meeting purposes.. takyah nak kendong laptop berat2 hehe.. budget kurang RM1k... hujung tahun kot boleh dapat hehe..

eh iPad kat Malaysia RM1700+. Kat sana berapa?