Wednesday, January 21, 2009

Tagged... me spilling the beans about myself...

Nana the cuckoo Doctor-to-be tagged me with this. (Click on the image to go to her blog)




So I'm supposed to list down 10 facts about me or my hobbies.. hmmm....

1. Saya pemalu.

2. Saya setia pada yang satu.

3. Saya family man.

4. Saya suka memasak.

5. Saya tersangaaaaatlah suka travel.

6. Saya tak suka segala benda hidup yang bergerak menggunakan jalan yang sama dengan saya (kecuali sesetengah manusia).

7. Saya suka mencipta sesuatu, terutamanya jika sesuatu itu adalah berkenaan pendidikan.

8. Saya tak suka meminjam apa2 dan juga tidak suka apa2 kepunyaan saya dipinjamkan.

9. Saya suka belajar benda baru.

10. Saya sentiasa merasakan saya patut memberi lebih daripada apa yang diterima.

Kalau nak details.. sila nyatakan kenyataan mana yang perlu didetailkan dan saya akan huraikan di dalam komen... hehehe

Sekian, terima kasih.

0 comments: